Blandat

10

Sep

2017

Ni införskaffade troligen er första telefonväxel för att kunna göra affärer och se till att era kunder var nöjda med er service. Kanske tyckte ni oxå att det var smidigt att ringa internt till varandra på kontoret. Det är fortfarande vad en traditionell telefonväxel gör....

Blandat

07

Sep

2017

1997 – Telekompaniet startas första april 3 tekniker och 2 personer anställs på administration dag 1 och Björn ska sälja så pass många växlar att de ska få full beläggning. Talonger postas ut typ ”vill du köpa ny telefonväxel, ange dina kontaktuppgifter här” och telefonsamtal låter ungefär...

Blandat

24

Aug

2017

Under sommaren har vi blivit betydligt fler medarbetare genom att Telekompaniet och Netconnect slagits samman och flyttat ihop i Solna.Vår målsättning med detta är att kunna ge våra gemensamma kunder fler löpande återkopplingar i supportärenden och stabilare åtgärdstider då det är flera konsulter som hjälps...

Blandat

02

Aug

2017

Nedan kan ni ladda ner presentationer och broschyrer om Mitel Multimedia Contact Center Business genom att klicka på bilderna. [caption id="attachment_16790" align="alignnone" width="300"] Mitel contact center broschyr[/caption] [caption id="attachment_16791" align="alignnone" width="300"] bästa multimedia contact center[/caption] [caption id="attachment_16792" align="alignnone" width="300"] micc översikt[/caption] [caption id="attachment_16793" align="alignnone" width="300"] fördelar med contact center[/caption] [caption...

Blandat

02

Aug

2017

Nedan kan du ladda ner broschyrer och presentationsmaterial för Mitels lösningar för hotell genom att klicka på bilderna.[caption id="attachment_16798" align="alignnone" width="300"] Mitel mobilapp för hotell[/caption] [caption id="attachment_16799" align="alignnone" width="300"] Mitel mobilapp för hotell[/caption] [caption id="attachment_16800" align="alignnone" width="300"] Underlättar ert arbeta och förbättrar servicen mot kunderna[/caption] [caption id="attachment_16827" align="alignnone"...

Kunder berättar, Telefoni/växel

27

Jul

2017

Ur kundperspektivet Redan idag 2017 så byggs vårt förtroende upp till företag och företeelser av rekommendationer i sociala medier.Den största anledningen till vi som kund känner frustration är att det erbjuds dålig närvaro på webben, samt att den som svarar efter ett långt köande i telefon...